Veelgestelde vragen

Rekeningen

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Het is niet nodig om een account aan te maken om te bestellen bij OhMyCandyBox. U kunt bestellen als gast.

Wat is het nut van een account bij OhMyCandyBox?

Een account aanmaken stelt u in staat om uw gegevens (adres, betalingsmethode, enz.) op te slaan, uw bestellingen gemakkelijker te volgen en toegang te krijgen tot de geschiedenis van eerder verzonden bestellingen.

Waarom wordt er tegen mij gezegd dat ik een account moet aanmaken als ik al heb besteld?

Na OhMyCandyBoxu možete naručiti bez kreiranja računa. Ipak, našim stalnim kupcima savjetujemo da kreiraju račun kako bi lakše naručivali, imali pristup svim značajkama stranice i personalizirano iskustvo na stranici.

Zal ik toegang hebben tot mijn bestelgeschiedenis als ik mijn account aanmaak na het bestellen?

Ja! Bestellingen in de gastmodus worden vermeld op uw account (zolang u het aanmaakt met hetzelfde e-mailadres dat u heeft gebruikt bij het bestellen). Als u meerdere e-mailadressen heeft en alles op één account wilt centraliseren, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Onze producten

Het product dat ik zoek is niet meer op voorraad, wanneer komt het terug?

Ondanks het harde werk van het inkoopteam van OhMyCandyBox, komt het vaak voor dat we producten die u zocht niet meer op voorraad hebben.


We nodigen u uit om uw e-mailadres achter te laten voor de betreffende producten, zodat u een e-mailmelding ontvangt wanneer het artikel weer "op voorraad" is bij OhMyCandyBox.


Dan kunt u het snel kopen!

Uw bestelling

Ik heb een promotiecode, hoe kan ik deze gebruiken?

Na het bevestigen van uw winkelwagentje vindt u aan de rechterkant het vak "promotiecode" waarin u de promotiecode moet invoeren.


Klik eenvoudig op "toepassen" om te bevestigen.


Vergeet niet te controleren of de code is toegepast voordat u uw bestelling bevestigt.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt uw bestelling volgen door rechtstreeks naar uw gebruikersaccount te gaan, naar het tabblad "mijn bestellingen" wanneer u bent ingelogd op uw account.


Als u geen account heeft aangemaakt, kunt u uw bestelling ook volgen door op de trackinglink te klikken die per e-mail wordt verzonden zodra het pakket het magazijn verlaat.

Ik wil mijn bestelling wijzigen

Helaas kunnen we geen items toevoegen of verwijderen uit een bestelling nadat deze in ons systeem is aangekomen.

Er is een fout in mijn bestelling

Ons doel is dat u volledig tevreden bent met de inhoud van uw pakket en dat de verrassing intact blijft!

Onze bestellingen worden handmatig en zorgvuldig voorbereid, maar soms gebeuren er fouten en het spijt ons.

Na ontvangst van uw klacht zal onze klantenservice deze zo snel mogelijk verwerken.

Levering

Welke verzendmethoden zijn beschikbaar?

Alle bestellingen worden bij u thuis bezorgd via DPD, een betrouwbare koeriersdienst die snelle en veilige levering mogelijk maakt.

Naar welk land verzenden we?

We willen de OhMyCandyBox-ervaring delen met alle liefhebbers van Amerikaanse snoepjes in heel Europa! 🇪🇺

We leveren momenteel aan Kroatië, Slovenië, Slowakije, Hongarije, Oostenrijk, Duitsland, Tsjechië, Polen, België, Nederland, Frankrijk, Italië, Spanje, Luxemburg, Litouwen, Letland, Estland, Ierland, Portugal, Zweden, Denemarken, Roemenië, Bulgarije, Griekenland en Finland. 🚀

Ik heb een fout gemaakt in het afleveradres, kan ik het wijzigen?

Als u een verkeerd afleveradres heeft ingevoerd, kunnen we het misschien toch wijzigen, het hangt allemaal af van of uw bestelling al in het magazijn is verwerkt of niet.

Als het niet meer kan, kunnen we het niet meer wijzigen, maar als u sneller bent dan het licht, kunnen we het probleemloos bijwerken.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via info@ohmycandybox.nl om ons snel op de hoogte te stellen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden weergegeven tijdens het plaatsen van de bestelling en zijn afhankelijk van het land van levering.

Levering is gratis voor bestellingen boven €49 voor Kroatië en Slovenië, boven €89 voor Slowakije, Hongarije, Oostenrijk, Duitsland, Tsjechië en Polen, en boven €119 voor alle andere landen van de Europese Unie.

Hoe lang duurt de levering?

Alle bestellingen worden binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd.

Betaling

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

U kunt online betalen met een creditcard: we accepteren CB, Visa, Mastercard, Maestro, prepaid kaarten (CB, Mastercard, Visa) evenals American Express kaarten.

We accepteren ook PayPal en betaling bij levering!

Geen resultaten gevonden....

Heeft u uw antwoord niet gevonden?

Onze klantenservice helpt u graag.

Neem contact met ons op